مصرف میوه در حاملگی

مصرف میوه در حاملگی

در  دوران بارداری مصرف میوه از اهمیت زیادی برخوردار هست. برای تامین نیازهای ضروری بدن به املاح و مواد معدنی مصرف میوه تازه در طول روز زیاد حیاتی هست. می خواهیم به برخی از مفیدترین میوه ها برای جای دادن در پلن غذایی خانومان باردار اشاره کنیم. با ما همراه باشید.


خانم‌های باردار برای دریافت انواع ویتامین‌های مورد نیاز بدنشان باید میوه‌های مختلفی را در طول روز مصرف کنند تا سلامت خود و جنینشان تضمین شود.

دوران بارداری به دلیل حساسیت‌هایی که دارد نیاز به مراقبت‌های انجام گرفتید دارد و داشتن تغذیه معقول از حیاتیترین آن‌ههست و خانم‌های باردار باید بدانند که از چه رژیم غذایی هستفاده کنند و چه خوراکی‌هایی را بخورند در این مکان به معرفی مواد غذایی که برای بانوان باردار مفید هست می‌پردازیم .

مصرف میوه در حاملگی

اهميت مصرف ميوه در طول روز

مصرف انواع میوه‌ها به دلیل آنکه سرشار از ویتامین و مواد مغذی هستند به خانم‌های باردار توصیه می‌شود و این بانوان باید در طول روز تعدادین مرتبه انواع میوه‌ها و سبزیجات رامصرف کنند.

ميوه های آلرژی زا را جدی بگيريد

این درست هست که مصرف میوه‌ها زیاد حیاتی هست، اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که خوردن برخی از میوه‌ها می‌تواند برای شما حساسیت زا باانجام گرفت و سبب بروز آلرژی شود که از جمله آنها می‌توان به توت فرنگی یا کیوی اشاره کـــرد، لذا اگر به میوه‌ای خاص حساسیت دارید دقت داشته باشید.

مصرف میوه در حاملگی

ويتامين C را فراموش نكنيد

ویتامین C سرشار از خواص مفید هست و به خانم‌های باردار توصیه می‌شود که حتما در طول روز این ویتامین را مصرفت کنند، ویتامین C را می‌توان از سبزی‌های برگ سبز همچون کلم بروکلی و میوه‌های تازه مثل کیوی، توت، گوجه فرنگی، هندوانه، طالبی و پرتقال دریافت کـــرد.

مصرف ميوه را قطع نكنيد

اغلب خانم‌های باردار در طول بارداری خود ویار را تجربه می‌کنند و در همین دوران علاقه تعدادانی به خوردن میوه از خود نشان نمی‌دهند، اما به این خانم‌ها توصیه می‌شود که مصرف میوه‌ها را به هیچ وجه قطع نکنند و حداقل پنج بار در روز از انواع میوه‌ها هستفاده کنند زیرا این موضوع سبب سلامت آنها و جنین می‌شود.

باشگاه رویدادنگاران جوان

نوشته مصرف میوه در حاملگی اولین بار در پرتال تعاون پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.